dinsdag 8 september 2015

Liebster award!

Tussen de vele dagelijkse mails door zat een link naar de blogpost van Made By caro

Ik kreeg van haar de Liebster Award.

Een award voor beginnende blogsters om hen in de kijker te zetten. Ik blog eerlijk gezegd al een paar jaar, maar na een aantal jaren stop, was het tijd voor een nieuwe, verse blog.



Ik kreeg de volgende vragen voorgeschoteld:

1.  Wat is je beroep in het dagdagelijkse leven?
Ik ben de zaakvoerster van Hotstof. Tot eind 2015 is dit mijn voltijdse zelfstandige activiteit.
In het nieuwe jaar zal ik deze combineren met een halftijdse job. 's Morgens uit werken, 's middags de webshop runnen. Ondertussen ben ik bezig met de webshop voor mijn B2B-shop aan het in orde zetten. Een agentschap met naaigerelateerde spullen.

2.  Hoe is de naam van je blog ontstaan?

De naam butterfly is één van mijn lievelingswoorden, net zoals boterbloem, coccinelle. Het was vooral een inspiratie van het moment.

3.  Wat is je favoriete webshop?
Hmmm, als ik met favo moet antwoorden waar ik het meest shop, dan is dat deze van La Redoute.
Maar als ik mij volledig zou mogen laten gaan? June & Julian of Livvlifestyle

4.  Waardoor ben je beginnen naaien?
Door de geboorte van mijn zoon, 8,5j geleden. Enkel Nederland had leuke, kleurrijke spulletjes. Ik wou dat ook en ging me gewoon een naaimachine gaan kopen. Wist ik veel dat het mijn leven op zijn kop zou zetten en ik mijn job zou opzeggen om volledig voor mijn zelfstandige activiteit te gaan 4j geleden.

5.  Wat is je lievelingskleur?
Pink!!! Ongetwijfeld.

6.  Hoe combineer je je hobby met je werk-huishouden-eventueel kinderen?
Ik naai eigen te weinig. Ik probeer er wel tijd voor te maken, maar meestal in stukjes en brokjes.

7.  Wat zijn jouw dromen voor de toekomst?

Een mooie compromis vinden tussen werken, kids en mijn eigen ding doen.

8.  Hoe ziet jouw naaiplekje eruit? (fotootje misschien?)
Mijn naaiplekje is gewoon de leefruimte. Misschien ooit na verbouwingen dat die er ooit komt, maar ik zit liever beneden tussen het 'leven' dan in de rust op een kamertje.

9.  Wie of wat is jouw inspiratiebron?
Mijn kinderen, mijn klanten, pinterest! Kijken en bekijken en daaruit ideeën noteren om uit te werken, de to-do lijst met projecten langer maken.

10.  Beschrijf jezelf in 5 woorden.
Spraakwaterval
Vastbeslist - als het in mijn hoofd zit ...
Energiek
Creatief
Stresskonijn


Mijn vragen aan de volgende bloggers:


1) Waarom ben je beginnen naaien?

2) Wat naai je het liefst? Accessoires, kinderkledij of voor jezelf?

3) Wat is je favoblog?

4) Wat is je verslaving?

5) Wat was de zotste, maar ooh zo fijne aankoop van de laatste maanden?

6) Het huis uit met of zonder make-up?

7) Wat is je favoriete Belgische stad?

8) Waar kun je veel geld uitgeven?

9) Welke facebookpagina zouden we moeten liken?

10)Waar gaat de reis volgende zomer heen?

Ik nomineer bij deze:
Helemaal nieuw zijn ze niet allemaal, maar ik ken er eerlijk gezegd geen nieuwe
Sjef & juliette
Sisi en Snoes
mme Fieflo
Miss Wobie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten