maandag 10 augustus 2015

Weggevertjes : patroonboekjes

Onlangs stuurde ik de boodschap de lucht in.
Volgend jaar gaan we enkel verder met de webshop en afhankelijk van de nieuwe job zullen we beperkte openingsuren hebben.
Ondertussen begin ik op het gemak eens te rommelen in alles wat ik heb verzameld de laatste maanden.

Alleen al de blog volgen via bloglovin zou mij heel blij maken.
Ook fijn is even de link delen op facebook, al zeg ik er eerlijkheidshalve bij dat ik dat niet kan controleren, tenzij je deze deelt die op de pagina van Hotstof staat.
Ik geef 2 patroonboekjes weg. Ik kreeg ze van de vertegenwoordiger. Ze zijn in het duits.
Het ene is een damesmagazine, het andere is een magazine voor kinderaccessoires.

Ik kan dus 2 mensen gelukkig maken. Laat even een reactie achter met wat je het liefst zou willen en waarom?



11 opmerkingen:

  1. Ik zou het boekje kinderträume heel graag willen omdat ik graag met naald en draad en naaimachine leuke spulletjes maak.

    Annita.vanpetegem@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou graag mijn eerste kleinkindje verwelkomen met een zelfgemaakte mini-outfit :-) Als dat geen reden is om mee te dingen naar het kinder-patronen-boekje!

    mireilledhaeseleer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het patroonboekje voor de kindjes graag winnen. Dit omdat enkele van mijn vriendinnen (3) een kindje verwachten en ik deze kleine spruitjes dan lekker kan verwennen met zelfgemaakte dingetjes! :-)

    femke.smits@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kinderboekje graag ,voor mijn kleinzoontje een hippe outfit samenstellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het dames boekje zou mij wel van mijn jasjesvrees kunnen helpen, wie weet loop ik deze herfst met een selfmade vestje rond?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou graag het boekje met de kinderpatroontjes winnen omdat ik vooral naai voor mijn twee meisjes. Veel succes met (de zoektocht naar?) de nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou wel graag het damesboekje winnen, dan heb ik een excuus om weer iets voor mezelf te maken ipv voor de kindjes! en mijn Duits klinkt als Vlaams met een hete patat in je mond dus ik vermoed dat een Duits patroontje volgen wel grappig kan worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het damesboekje, de jas op de voorpagina ziet er mooi en stijlvol uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel graag kindertraume zou welkom zijn met 3 kinderen in huis en gelukkig is duits voor mij geen probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag het dames boekje. Het is 20 jaar geleden dat ik nog iets heb gemaakt, nu een nieuwe start .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen